Best Food
nice food
healty Food

Saturday, May 14, 2011

1st day start practical da bikin "Havoc"?

salAm..


hepi holiday...
arini off dari jadi office gurlz...
yes!! akhirnya waktu yang dinantikan iaitu merehat kan diri da muncul..
sekarang baru la tau rupanya berkerja lebih memenatkan dari belajar.


ramai student2 yang still belajar tak sabar nak keje..
mana taknye,
ce cuba korang imbas balik dari waktu kecik2 dulu..
bila jadi dak skull rendah.. korang cakap "ai tak sabarnye nak masuk sekolah menengah.." yela tak sabar nak tulis pakai pen da.. time sek rendah kan tulis pakai pensel jek..


time da skull menengah..korang cakap plak "ai tak sabarnye nak masuk u.." yela tak sabar nak wat esement.. korang tak tau yang esement tu sepesen jek dengan homework..huhu


bila da masuk u je..korang cakap lak.. "ai tak sabar nye nak grad.. nak keje.." yela
malas da nak menghadap buku-buku text yang bertimbun atas meja study.. project2.. assignment... dan our most favorite part.. "examination"
T.T (huhu..)


then...
bila da merasa keje tu macam mana.. baru la cakap.."ai tak sabar nye cuti.. penat nye keje.."


itula manusia... especially aku..
so aku tak point kat sape2 pun..
just diri aku ni...
neway just nak cakap yang aku sekarang da start keje..
opss.. silap..
actually not officially working pun..
just going through my practical.
3 months ++ jek..
tak lama pun kan..


ni pun da habis seminggu...
1st week and 1st day aku masuk keje pun da macam2 perkara terjadi..
nak story kat sini cam malas plak..
nnti kalu ada masa aku cerita..


tapi pastinya "havoc"
havoc pasal apa...
jeng..jeng. takleh la story skrg.
ce tunggu next post dari aku ye..
wink2....














No comments:

Post a Comment