Best Food
nice food
healty Food

Thursday, May 19, 2011

Nur Kasih The Movie...



salam..



‘Aku kembali kerana masih, mencari yang hakiki, sinar pasti, janji suci yang abadi…’



well inilah lagu yang menjadi siulan di corong-corong radio .. malah di kaca television sekarang...







gandingan Yassin dan TZ..



walaupun ramai yang aku dengar mengkritik TZ "menyumbangkan" or mentidak sedapkan lagu tema Nur Kasih ni...

still aku akan cakap...

ADA AKU KESAH!!....kan..kan....

biar la, at least TZ da mencuba yang terbaik.

lagipun dia bukan penyanyi pun, so tak payah la kritik.

kat luar tu ramai je penyanyi yang suare bukan mantap mana pun.

ye tak....



ehh.. terlebih sudey..



sekarang ni 19 haribulan Mei, semua teka-teki yang dirahsiakan, baik sinopsis filem tersebut.. malah agenda-agenda yang sememangnya selama ini menjadi rahsia AKHIRNYA terbongkar...

ramai orang yang berpusu-pusu ke pawagam-pagawam untuk menyaksikan filem....







gandingan mantap, pelakon-pelakon seperti...

Adam, Nur Amina dan Aidil oleh Remy Ishak, Tiz Zaqyah dan Fizz Fairuz

serta pelakon-pelakon baru yang dihidupkan dalam filem ini...

adik Mia, Sara Ali, Shafie Naswip

dan lain2..







entah macam mana sambutan filem ni hari ni..

kalu kat facebook Nur Kasih pun da mencatat "85,649 people like this"

dengan pelbagai feedback dari peminat-peminat filem ni...

kat pawagam mesti lebih ngetop...



neway, pepehal korang tengok sendiri...

nak cite sinopsis dia pun, mesti korang sendiri da tau..

so satu je yang aku bleh cakap..

watch it out...!!!











No comments:

Post a Comment