Best Food
nice food
healty Food

Tuesday, May 10, 2011

BE aku yang kesepuluh..

salam...

pe tu BE?? Buffered earnings tu adalah earnings for metered campaigns that are currently running on your blog. kira these earning will be added to your total earnings after the campaign ends la... makin banyak BE, makin tinggi gak la earning kita leh dapat..

so pe cite yang nak dicite kat sini ialah BE yang ke-10 aku dari DiGi DEP Music K-Pop SS.

yang kaler kuning ni...




just nak tunjuk..(walaupun tak clear sgt)



ehh bukan aku nak berlagak ke apa.. cuma aku ada jugak terbaca ramai yang kecewa ngan nuffnang.. yela ada yang da lama ber-blogging tapi tak dapat pun BE... bagi aku kita just bersabar je.. ada punya rezeki yang datang...
korang tengok aku... da la follower sikit.. visitor pun berapa je kalau nak dibandingkan dengan korang...
tapi....
alhamdulillah.. dapat jugak kan. walaupun tak der la banyak pun..
tapi bak kate pepatah......
sikit-sikit dulu..lama-lama jadi gak gunung everest...
gitu kan... so tuk korang dont give up ok...




No comments:

Post a Comment