Best Food
nice food
healty Food

Wednesday, March 30, 2011

hello...hello kitty

salam...

selamat pagi..selamat petang... selamat malam..
cukup sistem 24 jam kan..
yes!! sempat jugak aku up date blog aku akrini..
biasala.. study study jugak.. tapi kalau da penat tu, kembali menghadap lappy jugak akhirnya..
entry kali ni aku wat khas untuk baby girl yang aku jumpa semalam..
nak tengok gambar dia..
siyess sumel sangat..
niyh..niyh.. kat bawah ni gambar dia.
tadaaa..



sumel tak.. ??
aik korang tak nampak!!
try tengok betoi-betoi..
camne plak tak ley tengok niyh..
oppss. lupe, earth hour (dan..dan...kan)
takder la, aku lupa nak snap gambar budak tu..
my mistake.!! tu la, da teruja sangat, da tak hingat hapa da..
sorry guys

tapi ape kaitan ngan entry ni??
meh..meh.. cheq habai mai..
aku panggil bidak tu. pinky girls..
siyes sume pink.!!. dari atas kepala sampai la ke kaki..
pinkkk kalerrr ma..
tapi kat sini, aku bukan nak refer kekaler tu. .
tapi merujuk kepada...
ni haah..
helllooooo.....
haha..ye2.. hello kitty.



atau yang bawah ni pun boley..


suke yang more to bunny thing..

ni aku sikit citer sal hello kitty ni. Hello Kitty adalah sejenis alat permainan patung anak kucing yang terkenal di dunia. Watak ini berasal dari negara Jepun. Hello Kitty. adalah salah satu dari watak fiksyen yang dihasilkan oleh syarikat Jepun Sanrio dan yang paling popular di antara watak milik syarikat tersebut. Watak itu, kucing putih bercirikan bow atau hiasan lain pada telinga kiri, dan tanpa mulut. Dihakcipta dalam 1976, Hello Kitty sekarang merupakan cap dagang satu dikenali seluruh.

gitu kan....
sedikit sebanyak sal hello kitty niyh..

dolu-dolu aku pun suke ngan hello kitty ni..
yela..girlsss..
siapa yang tak suke..
sekarang kalu aku nak cirik pun hello kitty ni,
aku cari yang macam ni..



like that kind of stuff..
kecik..kiut miut je!!
sooo..
sape cakap budak-budak je suke hello kitty ni..
orang dewasa pun suka kot...
bukti yang korang boley jumpe adalah..
ini haahh.... kereta..
siap hias dalam bagai..kemain lagi kan..



korang wat la ikut suke ati korang aku tak kesah..
nak letak kat tayar kete korang pun takpe..
hubuh la..hubuh...
aku still tak kesah..
bukan kete aku pun kan..

tapi jangan sampai tahap yang niyh..
over bebenor da tuh aku rasa..





No comments:

Post a Comment