Best Food
nice food
healty Food

Sunday, March 27, 2011

final oh final

Salam..

Minggu ni start revision period. So tak boleh nak main-main da, bangun je tidur terus kena menghadap buku. Sebelum nak tidur kena menghadap buku jugak. Bila da penat stady buku lak yang menghadap aku.. tukar posisi pulak kan. nasib la tu.. nak kata aku stady last minute tak jugak(ceycey, ley caye ke niyh).hoho..

Tapi still, bagi aku selagi ada masa before exam paper aritu, selagi itulah kena stady. Yela otak aku ni kekadang lambat jugak nak save file-file and document-document kan. banyak sangat virus la katakan.( lama tak update).emmm.. Nak-nak topic yang da cover awal, kena review lagi sekali.(tula, da besau-besau macam ni tak suka makan kismis da. Time kecik-kecik dolu kemain, tak dapat sekotak kismis tak sah..) kan da cepat lupa..adoiya..

Tinggal seminggu je lagi kot before first paper sabtu ni. Meh aku recall timetable final exam untuk semester ni.

2 April- Managerial economic
4 April- English for academic propose (writing)
9 April- Financial management II (* paling takut yang ni.)
11 April- Customer behaviors
12 April- Retail management
15 April- Quality management

Iyep itu je.1 subject skill(recreation II) da beres hari sabtu aritu. So ni tinggal 6 subject je lagi. Semua core course. Memang kena stady gilak-gilak la untuk seminggu ni. Wajib kena wat rajin okep, kalau ko malas memang nak kena dush2..(#.#)!!(peringatan untuk diri sendiri).

Okey sudey2, nak sambung stady semula. Memang nak kena struggle habis-habisan tuk final exam ni. No more play2.haha..ayat pun da tak betul. Sori ye korang.

Makin banyak stady, jadi macam ni la plak. Nasib setakat ni mandi still basah, makan still kenyang..

Sekarang ni bukan setakat lautan api je sanggup aku redah. Jalan raya sekalipun sanggup aku redah. hahahaha(gelak evil).membuktikan betapa serius nya aku..

see...see...



Final exam nanti kedatangan aku ye!!!!(dalam ati..takoott)

No comments:

Post a Comment