Best Food
nice food
healty Food

Tuesday, April 19, 2011

kini tinggal kenangan

salam..

i am home.. wahwaaahhaaa...seronok niyh..
da habis exam, and now the time for relexing my mind.
ooppss, manader.. praktikal pulak bulan 5 niyh.
aiissiihh...

well, tak kesahla..
asal aku wat kat tempat yang tak berapa jauh dari rumah.
so tak payah la cari rumah sewa n pikir mana nak rembat transport.
ulang-alik dari rumah je.
lebih kurang 20 minit je sampai..
tu belom menggunakan enjin kuasa tenuk(bak kata johan raja lwk)
kalu tak gerenti besok harinya sampai..muahhaahha..
aik asal tetiba aku jadi senget!!~ sila abaikan...

ok stop for that..
nak bgitau sad story pulak.
aritu aku ada post satu entry sal my my fren yang sakit.
tajuk etry "URGENT!!!"
kalu korang tak baca, just klik HERE..
entry tu bertarikh "THURSDAY, MARCH 24, 2011", aku ingat lagi
and harini da 20hb, belom pun sebulan kan.

tapi ajal maut ditangan-NYA,
Dia lebih menyayangi kawanku..
tepat pukul 9.30 bersamaan 15hb April aku menerima 1 panggilan telefon.
panggilan yang mengatakan kematiaan arwah kawanku itu..
sungguh tidak menyangka.
aku tak sempat berjumpa dengan arwah semasa dia sakit.
aku sangat terkilan.. sangat-sangat terkilan.
sampaikan tiap kali bila terkenagkan arwah, perasaaan menyesal menyelubungi diriku..
sedih...T.T
lagi sedih bila tak dapat menatap dan datang ketika hari kebumian arwah.
bukan aku sengaja, tapi kerana hari tu aku ada paper.my last paper pulak.

hanya bacaan al-faihah dan Yasin dapat aku sedekahkan.
moga-moga roh arwah kawanku ditempatkan disisi orang yang beriman..
aminn..




No comments:

Post a Comment